Generel information for selskaber

Herunder finder du generel nyttig information omkring selskaber

Opdækning

Der dækkes op i Det Obelske Auditorium med runde 10-mands borde.

 

Bordplan

Bordplan afleveres i Restaurant Jørn senest tirsdag op til arrangementet.

 

Blomster

  • Større blomsterdekorationer kan leveres efter Jeres ønske.
  • Bestilling, levering og betaling sker direkte mellem brudeparret og blomsterleverandøren.
  • Blomster leveres senest kl. 10.00 på dagen.
  • Der oplyses senest 1 uge før festen herom.
  • Hvis intet oplyses, pyntes der med en blomst pr. bord.

 

Musik

  • Flygelet står ved forudgående aftale til fri rådighed – lån af flygel forudsætter, at det kun benyttes af en kyndig pianist.
  • Anden musik, band, dj m.m. bestilles, leveres og betales direkte mellem brudeparret og musikleverandøren.
  • Restaurant JØRN's personale hører gerne mere herom senest 1 uge før arrangementet af hensyn til vores planlægning, opdækning m.m.

 

AV-udstyr

Restaurant JØRN stiller projektor & lærred, mikrofon og højtaler til fri afbenyttelse efter forudgående aftale.

 

Gavebord

Der opstilles gavebord i lokalet.  

 

Parkering

Værtsparret kan rekvirere P-billet i Utzons reception, øvrige gæster henvises til områdets parkering. Se mere på siden 'Find vej til Utzon'.

 

Afbestillingsregler

Vi henviser til Horestas afbestillingsregler for selskaber.

 

Lokaleleje

Lokale lejes mod gebyr ved Gitte Baisgaard Møller eller på direkte telefon 99821602.